Wednesday 13 June 2012

sayu hati ni bila.....

tajuk entry xbleh blah kn??br kjp td mngadu kt diari aku ni aku tensen sgt...hhuhuhu

td aku bukak fb....tup2 kt wall aku ada status si dia...."saya masih sayangkan awak".....coincident la kn sb smlm br aku bgthu dia bla aku nkah....aku plak dgn kondifennyer (again) yg dia kuat hadapinyer...hampeh x?

aku rasa status tu ditujukan kt aku.....hm maafkan sy yer awak.....saya bukan yg terbaik utk awak...wlupn jauh disudut hati ni msih menyayangi awak tp sy redha sy tak dapat milik awak....

1 fine day if Allah say Kun Fa Ya Kun untuk kta bersatu, Allah akn lorongkn kta ke arah itu...bt msa ini sy xmampu nk menolak takdir melawan qada dan qadar...(bkn snang sy nk ckp cmni wak...dlm hti ni dh berjujuran air mata dh ni)

No comments:

Post a Comment