Thursday 7 June 2012

katil ohhh katil

sepatutnyer around dis week dah beli katil tapi di atas sebab-sebab yang tak dapat dielak yang di luar jangkaan so terpaksa la aku bersabar dulu pasal katil ni....besides, bilik pengantin pun tak habis kemas lg....hmmm agak2nyer katil yang macam mna yg sesuai ek?

yang macam ni ke?


atau


atau 

(errmmm sila abaikan penyu hijo tu yer)

atau

(hahahahhaa smart kn?? tp mmg xsesuai...ekekekeke)

yg ni ok x?hehehehe 

ok...fine....kta serius k.......antara set bilik tidur yg aku rs aku ska adalah.....

elegent x?kena ke ngn tema aku nt?

yg ni english style....hmmm ok ke klu cmni ek?

teringin nk ada katil tiang2 macam ni.....huhuhuhu tp almari dia xbest la....


cukup la dlu......sok bla dah ada kt kedai perabot mahu aku pitam kejap sb xthu nk pilih set bilit tdur yg mna 1....huhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment