Tuesday 19 June 2012

Hand Bouquet part II

uhuhuhu minggu lepas aku request kat adik aku untuk buatkan special HB untuk aku masa nikah nanti....then aku janji nak bagi contoh yang aku berkenan kat dalam blog supaya dia dapat idea/ilham untuk merekaciptakan 1 HB masa nikah aku nanti....tup2 jumaat lepas aku MC so baru hari ni la dapat bukak blog....pagi tadi bukak blog tak tahu nak taip apa....hehehehee

tenung punya tenung baru teringat pasal 'hutang' hehehehehehe so aku nak bayar balik la ni yer...hari tu dah pernah buat entry pasal HB jugak tapi maybe dis time more specific kot....

ok... first thing is tema la kan?
.
.
.
.
.
.
.
.

untuk nikah:

tema warna: putih+purple (aku nk jgk ada wrna purple)
jenis bunga: aku suka bunga tulip, lily, orchid. klu susah nk dpt or $$$ tak mengizinkan aku dapat rose pun  
                   ok jugak
lain-lain: just buat simple je...sesuai untuk nikah tau.....

contoh-contoh:


















bunga calla lily

















white rose + white casablanca lily (jatuh cinta terus)


















white calla lily (ni pun cantik jugak tapi hati dah berkenan dengan rose + lily tu)
















white roses + purple lisianthus












white roses

p/s: nk carik tulip tapi ada ke kat malaysia ni ek??
dik'a, pandai-pandai ko la nak buat macam mana....hurmmmm ko nak beli bunga kat mana??

2 comments:

  1. jdi buat ker? nti k ngah nk wat bile? kat rumah ker? pastu spe yg nk siap kn bhn2 dier??? huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ermmm good question ek....huhuhu nth la aku pn xthu.....klu ikt kn aku mmg la nk tp siapakah yg akn beli bhan2 tu sume...len la klu blh kaw tim ngn moksu....huhuhuhuhu

      Delete