Monday 11 June 2012

hari ni hari paling kecewa pernah aku alami

aku malas nk cter apa yg terjadi pagi tadi.....but effect dia aku rs smp skrg....tuan besar mengamuk kt aku....dia pn dh blk ke bilut.....patut ptang ni g massage & cari baju nkah otomatik cancel.....gara2 yg terjadi pg td, ini yg aku dpt.....aku rs nk out from dis place pn ada jgk....

tensen xyah ckp la.....aku btl2 malu2 dgn apa yg jd td....even until now aku xdpt nk ingt apa yg jd hr tu.....apa nk jd pas ni 100% aku serahkan pada takdir...qada' & qadar aku.....aku xde kemampuan utk tanggung sume ni lg.....syukur aku msih ada sekelumit rs sabar.....

tuan besar marah aku, ibu membebel kt aku....2mggu lg nk kwin...byk brg lg yg xsetle....apa la nk jd ngn aku ni.....bla la nk berakhir sume ni.....klu ikt nafsu & hasutan setan mahu je aku tamatkan segalanya....Astaghfirullah Hal A'zzim.....

Ya Allah hadiahkan la aku kesabaran yang sangat tinggi buat aku supaya aku mampu untuk berdiri bertongkatkan kesabaran kurnian Mu.....aamiiinnnnnnn



~~~~mungkininiyangdinamakandugaanbertunang~~~~

semoga aku tabah dan sabar dalam mengharunginya....

patut la bangun pagi tadi aku tetiba rasa macam xsedap hati...rupanyer ada perkara yg xbaik nk berlaku ke atas aku....ampunkan aku Ya Rabbi.....

No comments:

Post a Comment