Friday 16 March 2012

mimpi semalam

malam tadi aku mimpi lagi mimpi tu.....masa aku dalam mimpi tu macam-macam perasaan ada....aku gembira,aku bahagia, takut pun ada....

malam tadi aku mimpi aku sedang mengandung....masa tu aku tengah tunggu turn untuk melahirkan anak yang dikandung...sakit...tapi tak sakit sangat sampai aku rasa pelik...

aku mencari-cari,akhirnya aku jumpa jugak dengan tuan besar...aku datang kat dia, aku peluk dia kuat-kuat....aku cakap kat dia, aku takut sangat-sangat....tapi aku tak sabar nak melahirkan baby kami....terus tuan besar tadah tangan dan berdoa.....minta semuanya dipermudahkan...aku salam dia cium tangan, dia peluk aku, cium dahi aku...Ya Allah...time tu aku betul-betul rasa macam real sangat sebab aku menangis time tu and aku nampak muka tuan besar pun tengah takut.....

aku bandingkan perut aku dengan perut ibu-ibu yang lain...kenapa perut mereka besar dan perut aku kecik je?tapi aku dapat rasa ada baby dalam perut aku....tak lama pastu nurse panggil nama aku untuk masuk bilik...aku rasa tu labor room la kot....nurse suruh aku baring atas katil.....time tu tuan besar sentiasa ada kat sisi aku....tup-tup aku diganggu dengan alarm ku...

aku off alarm ku dan sambung tidur dengan harapan aku dapat sambung mimpi tadi...(masa off alarm aku terus sedar yang aku mimpi tadi...tapi aku suka sangat dengan mimpi tu sebab tu aku berharap dapat sambung mimpi tu)...tapi sayang.....kepas aku sambung tidur aku tak mimpi apa-apa pun.....

kul 6.15am aku bangun dan mandi untuk bersiap pergi kerja....sedang aku bersiap-siap ingatan ku tak lekang dari mengingatkan kembali setiap detik mimpi aku tu....walaupun aku dapat rasa mimpi aku tadi petanda tak baik....tapi aku enjoy sangat dengan mimpi tu....aku harap sangat dalam realiti aku betul-betul merasai pengalaman tu.....

p/s: kul 9am tadi aku sms tuan besar aku cakap aku mimpi pasal kitaorang...tapi aku tak cerita detail pun pasal mimpi aku ni....hurmmm

No comments:

Post a Comment