Wednesday 14 March 2012

hati menangis lagi

Ya Allah, betapa aku sedih disaat ini.....

aku sms tuan besar pagi tadi pasal date kawin....tuan besar balas, "dah, xpayah pikir lagi....xjd thn ni kta bt thn dpn..." Ya Allah, betapa mudahnyer dia jwb cmtu....ada x dia fikir perasaaan aku time tu??

last dia rply td....dia ada mention dia rs aku bkn jodoh dia....gugur jntung aku.....so hr ni aku bgaduh lg ngn dia....utk kli ke 2 slps btunang dn utk kli ke bpe spnjg pkenalan kami.....:-(

abg,

andai la abg faham apa yg tersirat dihati ini.....bukan sy xfaham keadaan abg...sy cma nk abg faham apa yg sy rsa...tu je....tp ats kesilapan sy sndiri abg dh salah faham....saya xboleh nk salahkan abg...sb mmg kelemahan sy tu......terima kasih sb sayang sy....

nth dh bpe byk air mata menitis hr ni...wlupn tgh kje aku xblh tahan air mata ni drpd jtuh.....

No comments:

Post a Comment