Monday 25 July 2011

sekali lagi....

oppppsssss ni bukan tajuk filem sam & lisa surihani tau....hurm.......

aku sekali lagi dimarahi oleh tuan besar....hurmmm sedey?opkos....marah?tidak sekali pun aku marah pada dia....punca kenapa dimarah?puncanya sebab aku tak buat satu assignment yang tuan besar berikan pada aku last week....hurm dr minggu lepas lagi dia suruh aku call orang tu...untuk buat appoitment..kalau tak silap hari jumaat petang tuan besar suruh aku call..aku bercakap dengan diri sendiri isnin nanti aku call...sekarang dah lepas waktu bekerja....

so hari isnin pun tiba iaitu hari ini...aku call orang berkenaan pukul 2 kot....talk-talk dengan orang itu orang itu cakap date yang diminta oleh tuan besar telah dipenuhi dengan orang tu punya appoitment lain....aku minta buat pada pagi tu pun orang tu tak boleh nak nego...so aku call balik tuan besar cakapkan tak boleh buat appointment dengan orang tu pada masa yang ditetapkan....tup tup...bangggggg tetiba aku dimarah oleh tuan besar....dia cakap hurm aku pun dah lupa.....tapi kata-katanya buat aku tersinggung....aku tak tahu plak benda ni akan effect tuan besar (hurm banyak lagi yang perlu aku tahu pasal dia) kata tuan besar aku dah menyusahkan dia....seakan dipanah petir bila tuan besar cakap macam tu kat aku.....thats in...on that time jugak aku letakkan nama dia dalam senarai insan yang tak kan aku susahkan lagi.....jangan risau sayang after dis i will keep myself from susahkan hidup u....sedey....air mata ni entah berapa kali minta izin untuk mengalir.....aku tahan juga sebab keadaan tak mengizinkan............

KENAPA aku suka SUSAHkan INSAN yang aku amat-amat SAYANG?????maafkan saya yer abang.....saya tak bermaksud nak susahkan abg...percayalah kalau benda ini akan menyusahkan abang, saya tak kan tangguh lakukan apa yang abang suruh......

aku sedeh masa tu bukan sebab hati ku terguris dengan kata-katanya saja tapi aku terkilan...terkilan sangat....why not u do by urself instead ask me to do dat?im willing to help you....bukan ucapan yang aku dambakan tapi cukuplah sekadar menghargai apa yang aku lakukan walaupun perkara itu tidak seberapa.......menangis lagi aku saat ini.......

orait..dah deal balik dengan orang tu set hari sebelumnyer...timbul 1 msalah lagi...tak lama pastu tuan besar buat keputusan minta aku (again) call that kind man untuk set date pada hari sebelumnya....petang kul 2...and theb tuan besar ask me to take a leave...which is aku tak boleh nak ambik cuti hari tu sebab aku ada ISO....ISO tu pagi so benda ni 1 kind of urgent jugakkn so aku ingat nak ambik half day je la...kalau aku talk elok-elok dengan higher officer aku rasa dorang mesti faham punya....then aku sms tuan besar.....jawapan dari tuan besar amat2 melukai aku,,,dengan nada baik (dalam sms) aku minta izin untuk bertanya tapi dibalas dengan jawapan macam itu...so apa tindakan yang paling wajar untuk aku buat??hurm entah la...

just follow the flow...kalau esok, esok aku kena marah lagi aku redha......maafkan aku diari....terima kasih kerana sudi memberi ruang untuk aku meluahkan perasaan yang terbuku dihati ini.....<3

No comments:

Post a Comment