Thursday 7 July 2011

masih sempat lagi ke??

huhuhu ini lah persoalan aku dr pg td....sempat ke x?

pg td tuan besar gaduh ngn adk dia...last2 dia ckp xnk g knduri adk dia ESOK!!.....hurmmm aku trus msg ibu ku...ibu reply "ok la tu...ayah pun tak bagi pergi"....pas baca tu aku xde rasa pape lg...cuma pk cuti esk aku nk drop kn ke or stand by...klu stand by aku nk btpe je?? xpe la aku drop je la cuti aku tu....

tup2...tuan besar call td dia ckp dia pergi hntr rmbongn adk dia esk...zaaasssss trus btukar perasaan aku.....setelah kakaknyer berjaya memujuk dia pn prgi jgk...klu ibu rply ayh bg pergi or seangkata ngn nyer aku akn usaha pujuk tuan besar utk pg jgk....tp skrg.......aku rsa nk nages...tu je kot yg mampu aku bt....

soh pujuk parent aku utk izinkan aku pergi???hahahahaha ko kuar air mata darah pn ko xkn dpt g....jgn harap!!

kalau ditanya np aku ttba berperasaan sedih cmni skli...aku akn jwb, aku pn xthu np ttba aku rsa nk nanges...ttba aku rsa sayu je.....klu la aku dh bergelar mrs. tuan besar aku rsa aku xkn berperasaan cmni...parent aku xbg g sb aku ngn dia xde talian papepn lg....xkn nk biarkan aku g...wlupn fmly tuan besar open & welcome aku utk join tp ibu ayah xkn bg pergi jgk......aduyaiiiii sedihnyer.....

skrg aku dok pk apa reason nyer smp aku blh sedih & sayu cmni???hurmmmmmmmm

AKU BENCI BILA SEDANG RASA PERASAAN MACAM NI.......serius aku benci........:'(

No comments:

Post a Comment